Hoe kiest u de juiste huisstijl?

 

webdesignHet is belangrijk dat je het belang van de huisstijl ontwerpen versus het merk begrijpt wanneer je te maken hebt met branding, en dat je afvragen welke huisstijl je moet kiezen is als kiezen of je gekleurde kaas wilt eten of niet – nadat je beide hebt geprobeerd en hebt gemerkt dat je niet zwaar tilt aanconservatieve kopersimitaties die paars worden gekieteld.

Branding beschrijft en symboliseert een organisatie, product, dienst of handelsmerk voor het publiek, en is het gemakkelijkst te onthouden en vervolgens aan te hechten. Dit beeld omvat meestal een symbool, woord, zin en slogan, die leesbaar moeten zijn en een duidelijke en samenhangende boodschap moeten vertegenwoordigen, zodat iedereen gemakkelijk de algemene toon en emotie kan opmaken die zij aan het publiek moeten overbrengen. Er zijn veel offline en online verkopers die uw logo, kleurenschema en logo lettertype kunnen brandmerken, en u hoeft niet per se alles zelf te doen. Een sterke en consistente huisstijl die in uw verschillende marketingkanalen kan worden gebruikt, zal met de doelmarkt communiceren op een manier die uw imago kan opbouwen en uw merk kan versterken. Hier zijn enkele algemene richtlijnen over hoe u ervoor kunt zorgen dat uw imago, en hoe u wilt dat het publiek u ziet, van hen zijn. Wanneer u een naam kiest, zorg er dan voor dat uw contactinformatie en diensten zinvol zijn. Er zijn talloze manieren om een bedrijf te brandmerken, maar er zijn ook talloze manieren om uw geloofwaardigheid te verliezen, dus maak uw visitekaartje niet van een computerkalender of een woordspeling, doe geen rood kruis over uw foto op uw kaartje – zelfs niet als u een BEN-franchise bent! Denk na over de kleur van uw huisstijl – zorg ervoor dat het uw marketing of uw huidige huisstijl aanvult, maar kies niet voor een volledig kleurenschema, houd het altijd eenvoudig, maar met flair. Denk na over hoe u wilt dat het publiek zich u herinnert. Gebruikers kunnen uw producten, diensten en huisstijl herkennen, via uw huisstijl naar uw website of brochure. Of u nu een website hebt, of alleen brochures om uw bedrijf te promoten, zorg ervoor dat uw website de professionele huisstijl weerspiegelt die u voor het publiek hebt ontworpen. U kunt gebruik maken van kleur en design elementen om bepaalde aspecten van uw diensten, producten of services te benadrukken, maar overweeg wel om één solide representatie van uw imago te gebruiken om u als bedrijf of product volledig te vertegenwoordigen. Toon nooit meer dan drie of vier verschillende merchandise invloeden in uw briefpapier en brochures – uw meest cruciale stukken van de huisstijl.

Uw bedrijfsimago moet een snelle, beknopte en accurate indruk geven van wat u doet. U wilt misschien een bedrijf hebben dat een potentiële klant snel en gemakkelijk kan opzoeken, en direct kan begrijpen wat u in het verkoopproces bent, uw bedrijfsimago moet de consument informeren en een visibler geven, wat betekent dat ze in staat zullen zijn om te onthouden wie u bent, wat u doet, en of u gekwalificeerd bent of niet. Zorg ervoor dat uw bedrijfsimago direct herkenbaar is en een positieve indruk maakt, want het is die eerste indruk die u zal onderscheiden van uw concurrenten. Het kan in eerste instantie klinken als een grote kostenpost voor uw bedrijf, maar een goede branding zal direct dividenden betalen, en de zaken zullen goed gaan en langs de weg, zult u meer dan waarschijnlijk wat geld terug werken. Bedrijven hebben meerdere vormen van huisstijl, en alle hebben verschillende niveaus van effectiviteit, het is belangrijk voor uw bedrijf om er een te kiezen.

Bovendien moet uw bedrijfsidentiteit consistent zijn in uw offline, online, direct mail en beurspresentaties, evenals in uw algemene bedrijfsidentiteit. Eenvoudige dingen zoals beginnen met uw bedrijfsnaam, het toevoegen van een corporate tagline voor uw website, en het labelen van al uw literatuur geassocieerd met ascorporate identityprovideeen consistente look en feel voor uw bedrijf en haar items aan te bieden geloofsbrieven en das alle stukken samen voor niet alleen uw directe, maar ook uw indirecte corporate identity.

Zodra u een sterke bedrijfsidentiteit hebt, is het belangrijk om het imago te integreren in alles wat u doet. Draag het imago altijd bij u en uw verkoper wanneer u contact opneemt met potentiële klanten en tijdens cold calling om extra business te krijgen. Probeer de corporate visuele elementen te integreren wanneer u uw professionele contacten uitnodigt om langs te komen, gebruik ze in uw direct mail, en in uw literatuur om uzelf te onderscheiden als een professionele, levensvatbare werkgever. Aarzel niet om uw klanten of potentiële klanten te vragen wat zij van uw bedrijfsimago vinden om een nog dieper gevoel te krijgen van wat uw bedrijfsidentiteit is.

En, al uw branding inspanningen moeten niet eindigen na het ontwikkelen van uw bedrijfsidentiteit – gebruik uw bedrijfsidentiteit in drukwerk, uw website en uw telefonische aanwezigheid bij het contacteren en onderhouden van andere professionals.<|zakenpartners en werknemers. Dit zal helpen uw cirkel van invloed en uw succes te laten groeien.<|

Uw profiel is gepubliceerd op een aantal online boekingsbureaus zoals Hot Trends, Biscape, Red Bull, Public, Google, GoToMySpa enz.

Lees meer:

Webdesigner Apeldoorn